Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zdjęcia nowego RSa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zdjęcia nowego RSa

    Czarno za samochodem to o ile się nie mylę za dużo paliwa... Poza tym przy takiej prędkości to chyba ciężko coś wnioskować...

    Kiedyś miałem 1.6 tyle, że wersja 101 koni ale praktycznie ta sama konstrukcja. Z tego co się dowiadywałem to zużyte uszczelniacze mogą się objawiać dymieniem na zimno. Zużyte pierścienie zapewne przy obciążeniu powinno puszczać bąka ale chyba za każdym razem jasnego a nie na czarno...

    Mój silnik też miewał ubytki. Miałem zmienione uszczelniacze ale to niewiele dało. Wycieków zewnętrznych nie było - wszystko było usunięte. Dopiero po padzie skrzyni biegów okazało się, że cieknie uszczelniacz wału napędowego... Po tej naprawie zużycie oleju spadło znacznie - praktycznie do poziomu, przy którym przestałem się tym przejmować.

  • #2
    zdjęcia nowego RSa

    Skoda Octavia RS - tak wygląda
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz


    • #3
      przód fajny ale tył bez rewelacji :roll:
      ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
      Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

      Komentarz


      • #4
        mozgi, przód też chyba taki sobie
        dla mnie bez wyrazu i sportowego charakteru
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          było... :P
          BYŁA o1 rs
          BYŁA o2 1.6
          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez blackrs
            było..
            jak było to do śmieci :roll:
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz


            • #7
              spokojnie myślę że do czasu premiery nowej RS jeszcze trochę się zmieni....
              Generalnie O III RS to mój kolejny samochód dlatego chciałbym się zapytać czy skrzynia DSG również przeszła jakieś zmiany czy jest niezmienna od O II
              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
              www.wasilewski-foto.pl
              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

              Komentarz


              • #8
                wasyl, na razie nie wiemy co będzie w nowym RSie siedziało
                myślę, że DSG powinno zostać nieco zmodernizowane skoro pojawiają się skrzynie 7 czy 8 biegowe
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz


                • #9
                  potrzebuje tylko opinii od osób które już je użytkują, bo to że wtryskiwacze w silnikach 2,0 CR 170 KM wytrzymują 100-150tys juz wiem. Pytanie jest czy DSG wytrzymuje przebiegi rzędu 200tys i jak się mają w przypadku podniesienia mocy. Pytam bo konfigurując nowy samochód chcę uniknąć problemów....
                  ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                  www.wasilewski-foto.pl
                  KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                  Komentarz


                  • #10
                    piotrek_gdy, wasyl, jakby w OIII RS raczyli montowac DSG DQ500 (7 biegow, mokre sprzegla, wytrzymujace do 600 Nm) to byloby super. Ale czy tak będzie, myśle, że przed FL nie ma szans, ta skrzynia jakos powoli i po cichu wchodzi. Teraz jeszcze nawet Scirocco ani Golf R jej nie maja tylko zwykle DQ250 takie jak u nas.

                    No ale mam nadzieje, ze OIII RS w benzynie wyjdzie z zacnym 2.0 TFSI 265 KM... Bo jak bedzie tylko 210 KM to wstyd! Diesla puki co chyba mocniejszego niz 170 KM nie ma.

                    A co do samej wytrzymałości DSG, to jest już na forum sporo z przebiegami ponad 150 kkm, a także kilka z przebiegiem ponad 200 kkm. Ogolnie to chyba innych awarii poza sterownikiem mechatroniki, zaworami mechatroniki i sprzeglami nie ma. A jak sprzegla wrzucimy do eksploatacji to zostaja tylko wcale nie czeste w OII problemy z mechatroniką.

                    Co do rozwoju DSG to jest on raczej dosyć szybki, ale czy tylko kosmetyczny czy poważniejszy? Tego nie wiem. Podobno jakaś większa zmiana w mechatronice po 2010 nastąpiła. W sprzęgłach chyba tylko jakaś pierdółka. A tak to drobne zmiany wprowadzane są cały czas. W oprogramowaniu, w sterowniku w mechatronice, tam chyba najwięcej się dzieje.
                    Ja tu tylko sprzątam...

                    Komentarz


                    • #11
                      ihmo mnie się podoba, ale zawsze można zjąć znaczek lub pomodzić bo pewnie milotec wypuści jakieś tajle. :diabelski_usmiech
                      MARCIN
                      Mój szkodnik

                      Komentarz


                      • #12
                        Puchacz, RS nie będzie miał więcej niż 210-220koni :!:
                        Przecież RS nie może byc mocniejszy od GTI :wink:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X